Algemeen

Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?
Wanneer je nog geen klant bent bij Fashion Trends, dien je jezelf eerst te registreren als klant. Dit kan via inloggen. Hierna volgt een invulformulier. Na goedkeuring ontvang je een bevestiging per e-mail en kan je inloggen op de website.

Ik heb een account aangemaakt en deze is goedgekeurd, maar ik zie geen prijzen.
Waarschijnlijk heb je speciale tekens (-,&/) gebruikt en daardoor werkt je account niet. Je kan een e-mail sturen naar info@fashion-trends.nl met daarin je bedrijfsnaam, e-mailadres, woonplaats, telefoonnummer vermelden. Wij zullen je account verwijderen en een nieuw account voor je aanmaken.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Klachten zijn nooit leuk en deze moeten uiteraard opgelost worden. Je kan je klacht melden door een e-mail te sturen naar info@fashion-trends.nl. Zodra een artikelklacht bij ons meldt, bekijken wij of er garantie van toepassing is en wat een passende oplossing voor het probleem is.

Klachten dienen binnen twee werkdagen na levering gemeld te worden via een e-mail bericht.

Mijn gegevens wijzigen

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
In je account kun je zelf je adres wijzigen door in te loggen op onze website. Ook is het mogelijk om de adreswijziging per e-mail door te geven en Fashion Trends zal de wijziging doorvoeren.

Hoe kan ik mijn e-mail adres wijzigen?
In je account kun je zelf je e-mail adres wijzigen door in te loggen op onze website. Ook is het mogelijk om de wijziging per e-mail door te geven.

Bestelling plaatsen en betalen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Via de webwinkel kan je de geselecteerde artikelen in je winkelwagen doen, daarna kan je je bestelling versturen. Fashion Trends neemt je bestelling in behandeling.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen vanuit de slideshow?

Je kan een prinsscreen maken van het artikel en deze via What’s app doorsturen naar 06-41611405 of 06-28660638

Ik heb geen factuur ontvangen?
Zodra Fashion Trends de bestelling ontvangen heeft, is je bestelling in behandeling. Er zal eerst gekeken worden of alle bestelde artikelen leverbaar zijn. Fashion Trends neemt hierover contact met je op en daarna volgt de factuur.

Bestelling verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Zodra je de definitieve factuur ontvangen hebt en Fashion Trends de betaling of een betaalbewijs ontvangen heeft, wordt je bestelling op dezelfde dag verstuurd via PostNL. 

Waarom betaal ik €5,95 verzendkosten?
Wij verzenden alle bestellingen aangetekend via PostNL. Door middel van verzending per aangetekende post beperken we het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport van je bestelling. Middels Track & Trace van PostNL, kun je ten aller tijden achterhalen waar je bestelling zich bevindt.

Bestellingen tot €250,- (excl. Btw) zijn de verzendkosten voor de koper. Tarieven voor bestellingen naar het buitenland berekenen wij een ander tarief.

Retourneren

Kan ik artikelen retourneren?
Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geruild worden. Je dient dit uiterlijk binnen twee werkdagen na ontvangst te melden via info@fashion-trends.nl. Hierbij geldt dat de verzendkosten geheel voor rekening van de koper is. Mocht je een artikel willen ruilen door een fout, kapot artikel en/of gegronde klacht, dan neemt Fashion Trends de verzendkosten geheel voor haar rekening.